hampton g
21.11

Hampton by Hilton Łódź – nowy hotel Hilton Worldwide

Prace budowlane nad nowym obiektem są już w toku, a otwarcie hotelu Hampton by Hilton Łódź planowane jest na 2018 rok.

ŁÓDŹ, Polska oraz MCLEAN, Va. (24 listopada 2015) – Sieć Hilton Worldwide (NYSE: HLT) podpisała umowę franczyzy z firmą VHM Hotel Management Sp. z o.o. dotyczącą otwarcia drugiego hotelu w Łodzi. Prace nad wielofunkcyjnym budynkiem przy ulicy Piotrkowskiej, w którym znajdzie się również 149-pokojowy hotel, już trwają. Otwarcie obiektu planowane jest na początek 2018 roku.

Ponad dwa lata temu, sieć Hilton Worldwide otworzyła w Łodzi, trzecim największym mieście w Polsce, swój pierwszy hotel pod marką DoubleTree by Hilton. Obecnie DoubleTree by Hilton Łódź to wiodący, wyższej klasy hotel, który cieszy się niesłabnącą popularnością. W ciągu ostatnich tygodni, obiekt był między innymi gospodarzem pokazów, organizowanych w ramach łódzkiego tygodnia mody Fashion Philosophy Fashion Feek Łódź. Zapowiadany nowy hotel Hampton by Hilton Łódź zapewni odwiedzającym możliwość pobytu w samym centrum miasta w przystępnej cenie.

Patrick Fitzgibbon, Starszy Wiceprezes ds. Rozwoju na teren Europy i Afryki w Hilton Worldwide, skomentował podpisanie umowy następująco: „Tylko 10% obiektów działających na łódzkim rynku to znane, markowe hotele, więc mamy poczucie, że ten segment nie jest jeszcze w pełni reprezentowany. Wciąż obserwujemy popularność, jaką cieszy się nasz hotel DoubleTree by Hilton i cieszymy się, że w tak krótkim czasie stał się wiodącym hotelem wyższej klasy. Natomiast Hampton by Hilton Łódź to dla nas okazja do wsparcia rynku obiektów klasy ekonomicznej.”

Zapowiadany, wielofunkcyjny obiekt będzie znajdował się przy ulicy Piotrkowskiej, największym deptaku Europy, w urokliwym otoczeniu dziewiętnastowiecznej architektury. Odwiedzający, w odległości zaledwie kilku kroków, znajdą wiele sklepów i restauracji, a dogodne położenie hotelu sprawi, że będzie on doskonałą bazą do zwiedzania miasta. Oprócz hotelu, budynek pomieści 2 tys. m kw. powierzchni komercyjnej na półpiętrze, 21 tys. m kw. przestrzeni biurowej i dodatkową powierzchnię 2 tys. m kw. przeznaczoną do celów komercyjnych.

Wojciech Popis, Dyrektor Zarządzający w spółce VHM Hotel Management, zarządcy hotelu skomentował: „Jest nam niezmiernie miło współpracować z siecią Hilton Worldwide nad otwarciem hotelu Hampton by Hilton Łódź. To już nasz drugi wspólny projekt po hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Old Town. Uważamy, że Łódź to idealne miejsce na dalszy rozwój obiektów, które łączą rozpoznawalne na całym świecie marki ze słynną, polską gościnnością.”

George Mula, Prezes firmy Integrated Finance Group Sp. z o. o. i Dyrektor spółki Bacoli Properties, właściciela terenu, reprezentujący zarówno inwestora, jak i spółkę Master Management Group, dewelopera realizującego projekt, również wyraził swoje zadowolenie: „Jesteśmy bardzo wdzięczni za dotychczasową współpracę i pomoc, jaką otrzymaliśmy od władz miasta w realizacji tego wyjątkowego projektu, usytuowanego w samym centrum miasta, na przeciwko nowo otwartego przystanku Piotrkowska Centrum. Dzięki owocnej współpracy będziemy w stanie stworzyć szczególne miejsce, łączące hotel sieci Hilton Worldwide z najwyższym i, jak uważamy, najlepszym budynkiem biurowym w Łodzi.”

W ofercie nowego hotelu znajdzie się funkcjonalna przestrzeń fitness oraz całodobowy bar z przekąskami. Obiekty spod szyldu Hampton by Hilton słyną z tego, że oferują swoim gościom wyjątkowy komfort i usługi wsparte gwarancją 100% satysfakcji z pobytu. Oznacza to, że goście, których oczekiwania nie zostaną spełnione, są zwolnieni z opłat. W portfolio marki znajduje się już ponad 2000 hoteli na całym świecie, które oferują bezpłatne Wi-Fi oraz ciepłe śniadanie wliczone w cenę noclegu.

Phil Cordell, Globalny Dyrektor ds. Wyspecjalizowanej Obsługi oraz Manager marki Hampton by Hilton, dodał: „Portfolio marki Hampton by Hilton w Polsce liczy obecnie 10 hoteli, które już działają lub są w przygotowaniu. Niezmiernie szybko umacniamy wiodącą pozycję marki w średnim segmencie obiektów hotelowych. Nie możemy doczekać się otwarcia hotelu w Łodzi i przywitania pierwszych gości w tym wyjątkowym obiekcie zlokalizowanym w samym centrum miasta.”

Więcej informacji na temat marki Hampton by Hilton znajdą Państwo na stronach www.hampton.com oraz news.hampton.com.

###

Informacja o sieci Hampton by Hilton

Sieć Hampton, w której skład wchodzą hotele Hampton Inn, Hampton Inn & Suites oraz Hampton by Hilton, jest liderem w segmencie średniego poziomu cenowego i zdobywcą wielu nagród. Działa w 17 krajach, w których prowadzi łącznie ponad 2080 obiektów oferujących przeszło 207 000 pokoi. Stała, wysoka jakość zakwaterowania oraz liczne udogodnienia, jak bezpłatne Wi-Fi czy gorące śniadanie On the House®, najnowsze rozwiązania techniczne — między innymi zasilacze Power Cube i firmowe łóżka Clean and Fresh Hampton Bed® — sprawiają, że Hampton Hotels jest liderem w swojej kategorii. Wyróżnikiem wszystkich hoteli Hampton jest „Hamptonality”: firmowa kultura przyjaznej obsługi oraz 100% Hampton® Guarantee – gwarancja pełnej satysfakcji z pobytu. Wielokrotnie nagradzany system zdalnego zameldowania, umożliwia członkom programu Hilton HHonors wybór dogodnego pokoju. Digital check-in dostępny jest w 650 000+ pokojach w ponad 4100 obiektach 11 marek Hilton Worldwide na całym świecie. W 2015 roku sieć Hampton Hotels, która należy do jednej z czołowych światowych grup hotelarskich Hilton Worldwide, otrzymała po raz czwarty z rzędu w przeciągu ostatnich pięciu lat, pozycję lidera w rankingu Franchise 500® magazynu Entrepreneur. Więcej informacji można znaleźć na http://www.hampton.com/ oraz http://news.hampton.com.

O Hilton Worlwide

HiltonWorldwide (NYSE: HLT) jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Od 96 lat Hilton Worldwide oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmyskłada się z ponad 4500 hoteli oferujących ponad 745 tys. pokoi, zlokalizowanych w 97 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio – A Collection byHilton, Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood SuitesbyHilton, Home2 SuitesbyHiltonorazHiltonGrand Vacations.Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®. Członkowie programu, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio przez dedykowane kanały Hilton Worldwide mają dostęp do darmowego Wi-Fi oraz do dodatkowych udogodnień dostępnych dzięki aplikacji mobilnej Hilton HHonors. Jej użytkownicy mają możliwość zdalnego zameldowania, wyboru pokoju oraz automatycznego otwierania drzwi za pomocą Cyfrowego Klucza. Informacje na temat marki znajdą Państwo na stronie www.news.hiltonworldwide.com lub pod adresami : www.facebook.com/hiltonworldwide, www.twitter.com/hiltonworldwide ,www.youtube.com/hiltonworld wide, www.flickr.com/hiltonworldwide oraz www.linkedin.com/company/hilton-worldwide.

Pobierz PDF